dilluns, 24 de novembre del 2008

17 comentaris:

guillem & bojan ha dit...

hola sergi k tal ??????????????☺☻♥♦♣♠
avera si menvies algun missatge apa fins un altra

cap dins cap fora


en lugar de la manxa donde el sem...

mejor no lo digo☺

Mariona ha dit...

hola sergi,

la teva web està bastant xula peò hi podries posar més fotos i enquestes.
vueno fins ara dewww

PD:Als partits guanya eeee!!!
Avui divendres toca!!1

el big willie ha dit...

Ei Sergi, em podries dir com posar aquell joc del Sonic???

aina ha dit...

hola sergi,

ELTEU BLOG ESTA XULU PERO ES POT MILLORAR...
BUENU JO DE TU OSARIA + FOTOS I GADGETS, ETC...

DEWWWWWWWWWWW,
AINA

sergi parés ha dit...

ei euan. s'ha de passar a la segona pagina de gadgget de jocs. I ja esta!



GUILLA! GUILLA GUILLA!

sergi parés ha dit...

d'acord marina i aina ho intentare!

el big willie ha dit...

Una cosa Sergi, no em funciona el joc del Sonic.I una altra cosa, com es que no puc enviar-li missatges a l'Alex?????

el big willie ha dit...

Ei Sergi , Podriem posar un enllac al Urban??? Que t'hi penses???? Diguem'ho!!!!

sergi parés ha dit...

una cosa, el sonic has clicat la imatge o la lletra? Clica la imatge.
Vale, m'enllaçaré urban rivals

Cap dins... Cap fora!

guillem & bojan ha dit...

hola sergi,
ets un copion de lo de guilla cap dins cap fora tothom es copia de mi weno passat pel meu blog i vota

apa dewwww!!!!!!!!!!

cap dins cap fora

guilla guilla

Carme ha dit...

Em sembla que el trimestre vinent, uns quants de vosaltres, en comptes de fer informàtica, blocs i tal, el que farem seran classes extra d'ortografia, que vaja tela!!!

sergi parés ha dit...

carme... prlem aixi x que nem + rpid. deu

Carme ha dit...

El que jo dic, més ortografia!!!! fins que us surti bé automàticament, fins i tot quan aneu ràpid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

guillem & bojan ha dit...

hola sergi et pots passar pel mue blog i botar

apa deww

guillem...........

Mariona ha dit...

Hola sergi

pss, no li diguis a ningú el que vaig posar la paraula malament OK

el big willie ha dit...

Ei Sergi, vaja consulta de personatges nomès has votat tú oi?

sergi parés ha dit...

... Si Euan,